Značka bicyklov Norco uvádza prvú kompletnú zmenu identity v histórií spoločnosti. Obnovený vzhľad a jeho dojem odráža étos spoločnosti „Dirt First“ a je inšpirovaný Britskou Kolumbiou. Nová zmena zahŕňa úplne aktualizovanú vizuálnu identitu a logo značky, firemné farby a tón hlasu, ktoré odrážajú pozíciu spoločnosti Norco na dnešnom trhu, ktorá sa z Kanadského trhu prepracovala medzi hlavných hráčov na medzinárodnom cyklistickom trhu.
Norco sa rokmi vyvinulo, ale tri veci ostávajú rovnaké:
- pocit vzrušenia, ktorý sa dostaví pri každej jazde na bicykli
- nenahraditeľný vplyv Britskej kolumbie na vývoj
- voľnosť robiť veci svojsky a jedinečne
To sú veci, ktoré nás naďalej budujú, a chceme im venovať našu pozornosť, vysvetluje Peter Falk, Viceprezident pre marketing. Nová identita predstavuje spojenie každého jazdca s jeho štýlom jazdy vizuálnym a emocionálnym jazykom, ktorý bude rezonovať v každom, kto kedy sadol na bicykel.
Video s názvom „No Other Way“ odštartuje kampaň na uvedenie novej identity na trh, v ktorom sú zobrazené jednotlivé jazdecké štýly zvýrazňujúce vzájomné emočné prepojenie medzi každým jazdcom a samotnou jazdou. Jednotlivé segmenty videa sú vytvorené tak, aby poskytovali povzbudenie a príležitosť pre všetkých nebáť sa preskúmať a vyjadriť to čo v ňom je a ktorý štýl preferuje.
Novú identitu značky si už môžete všimnúť aj na kompletne vynovenej stránke norco.com a bude sa odrážať aj naďalej prostredníctvom budúcich mediálnych projektov, nových produktov a ostatných kontaktných miest, ktoré majú dosah na zákazníka.
„Táto svieža nová identita pozdvihuje značku Norco na úroveň inovatívneho inžinierstva a neuveriteľnej vášne pre jazdu, ktorá robí naše bicykle, takými aké sú a udávajú smer pre budúcnosť jazdenia v horách nie len v Britskej Kolumbii ale po celom svete. Nie je to nové Norco, je to najlepšie a najúprimnejšie vyjadrenie toho, čo v skutočnosti sme a sme tak nadšení, že to dnes môžeme dosiahnuť!“